ХОЧУ ДЕШЕВО!

«Если не профессионал решает проблему, то проблем становиться две»

Ержан Орымбетов

Вислів  «скупий платить двічі» затерта до дірок, але як завжди актуальна.

  1. Наведемо  один наглядний  приклад – монтаж вмонтованого  світильника. У різних фірмах ця послуга коштує від 50 до 200 грн  за точку.  Все досить просто – причина в використовуваних комплектуючих. Можна, наприклад, вирізати монтажну стійку з куска старого ламінату ( як кажуть : « пан сам з клєпав»  – недорого, але й небезпечно, або й просто замотати дешевою ізолюючою стрічкою, яка з часом відпаде і оголить провода.

А  можна використовувати більш дорогу – фабричного виробництва , що не підтримує горіння. Можна поставити недорогі електрохатискачі, а можна використовувати більш надійні (і, як наслідок, більш дорогі), наприклад такі:

Але вибір, як завжди, за Вами!

  1. Є ще спосіб знизити клієнтську вартість – низькокваліфікованість працівника. Робота професійного монтажника оплачується адекватно його майстерності. Встановлення  натяжної стелі тільки на перший погляд виглядає досить просто, насправді ж все набагато складніше. Підготовка професійного монтажника займає чимало часу і фірма – встановник, навчаючи його, буде намагатися його утримати. Заощадивши на установці, можна отримати мало привабливу  стелю – як на цьому фото.

Але знову ж таки – недорого!

  1. Звертаємося до «дикої бригади». В цілому, так дійсно можна заощадити, адже бригада не платить за оренду офісу, податки і т.п. Зараз є безліч людей, які встановлюють стелі в приватному порядку. Це як колишні монтажники фірм – встановників, які пішли у «вільне плавання», так і будівельники, які навчилися монтажу самостійно. Багато дійсно роблять якісно, ​​адже для них головне  реклама – «сарафанне радіо», але буває і так:
  1. За натяжну стелю, (що на фото вище), передоплата так і не була повернута замовнику. В результаті клієнт втратив в 1,5 рази більше (промовчимо про нерви і півтора місяці мук і переговорів), ніж в разі замовлення робіт у фірми-фахівця.
  2. Часто «фахівці» економлять, або й не вміють обходити труби, робити вирізи під витяжки – і це виглядає ось так:

    Здешевити ще можна на профілі, замість алюмінієвого встановити пластмасовий.

  3. Вартість можна також зменшити в тому випадку, якщо у фірми – встановника є паралельні заняття (вікна, двері і т.д.) тобто натяжні стелі не є основним родом діяльності. Але … «не можна обійняти неосяжне» (К.Прутков ) – тому повертаємося до варіанту №2. І ще – не у всіх фірм мульти-встановників  варіант №4 веде до зниження вартості послуги.

Дуже часто, в рекламі заявляється низька ціна, але, по приїзду замірників, виникають незрозумілі доповнення. Причому фраза «під ключ» не завжди означає «повністю». Наприклад, вартість може бути вказана тільки за полотно, вона може не включати монтажу  кріпильних елементів, люстр, і т.д. і т.п., а  декоративної вставки може вилитися мало не третина вартості всього проекту. Зателефонувавши в більш сумлінну фірму і почувши названу ціну за «квадрат», людина думає – «це ж скільки мені тут в результаті нарахують !?».

А тепер дозволимо собі дати Вам декілька рекомендацій при виборі фірми встановника натяжних стель.

  1. Вибирайте фірму, яка давно працює на ринку натяжних стель. Це підтвердить Вам її здатність до виконання гарантійних зобов’язань. Необов’язково вірити на слово, що фірма працює з 1951 року – досить подивитися дату на свідоцтві про реєстрацію.
  2. Якщо Ви звернулися не до виробника стель, а в організацію що є дилером відомих марок, зверніть увагу на наявність сертифікатів що підтверджують це. (І звертайте увагу на дати зазначені на них та оригінали печаток, а не інтернет копії).
  3. Звернутися до фірми, яка встановлює різні види натяжних стель . Вам підберуть саме те, що більше  підходить як за експлуатаційними, так і за іншими характеристиками. (Нагадаємо: ідеальних систем немає – скрізь є переваги і недоліки).
  4. Вибирайте фірму-встановника, що має офіс ( скільки часу,офіс находиться на одному і тому ж місці, а не як буває,що кожен рік переїздять по не зрозумілим причинам.) , в якому представлені демонстраційні матеріали і є стаціонарний номер телефону. Навіть якщо Ви не збиралися заїжджати до них в гості, а відразу хотіли запросити до себе замірника, поцікавтеся, куди можна під’їхати подивитися пропоновані матеріали і укласти договір.
  5. Вибравши стелю, можете зі спокійною совістю попросити сертифікати на пропонований Вам матеріал ( це як санепідеміологічний сертифікат, так і по пожежній частині – де має вказуватись дані тієї фірми чи підприємця , що проводить монтажні роботи).
  6. Також мають бути допуски на газове обладнання ( так, як монтаж проводиться з газовими балонами).

Біжіть з офісу фірми, якщо Вам починають розповідати про те, що всі інші фірми установники в місті “криворукі і нічого не вміють” і що “тільки у нас найкращі стелі”. Серйозні організації знають собі ціну і ніколи не будуть обливати брудом конкурентів.

(8 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...